I'm sure that I'm not sure.

 
 
 
Livet är i ständig förändring. Ibland måste man göra om omkring sig för att försöka få någon reda på det som pågår inombords.
 
Eller för att ens förstå vad som händer inombords.
 
Jag är säker på att jag inte är säker. Ja, det är det enda jag är säker på. Jag vet inte även om jag går igenom saker i huvudet tusen gånger eller fler. Det är en oro i mig som jag inte tycker om, inte gillar alls, men någon gång kommer tiden då det är dags att gå igenom sådana perioder. Det är så vi blir starkare, det är så vi lär oss mer om oss själva och de vi har omkring oss.
 
Öppnar upp och tar in i långsam takt. Jag vill aldrig förlora min tacksamhet, vill aldrig förlora min ödmjukhet för livet och allt i det. Aldrig ta någon eller något för givet och jag kan vara tacksam. Det är så jag väljer att leva mitt liv, även om tacksamhet ibland slår över till skuld.
 
Jag vill fortsätta skapa goda energier och ge till världen, men jag måste acceptera att världen inte alltid vill ta emot det, ta emot det som för mig är goda energier. Det som är rätt för mig är inte rätt för alla andra och tvärt om. Jag vill inte alltid ha det som andra anser vara fint eller bra. Men jag uppskattar tanken och är tacksam.
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Ja allt förändras! Ibland till det bättre!

Och ja så puss på dig!

Kommentera här: