En såndär uppdatering.

 
 
 
 
Hej bloggen, hej bloggläsare.
 
En updatering. Jag har blivit sambo, jag har fyllt år och haft middag med närmast sörjande, gått ut på Connect med mina fina vänner och blivit något av en bio-haj. Och i vanlig ordning spelar jag musik och spel, jag andas kultur. Jag knepar och knåpar på recensioner av allt jag spelar men sådant tar tid. Anledningen till allt det här är att jag kan, att jag är frisk nog, och det håller mig nog frisk.
 
Min femårsdagbok (eller "Fem års dag bok" som det står på den, ajaj) gör mig gott - att kort skriva vad jag gjort varje dag. Jag ser också en trevlig ökning av substans i det jag noterar, skiljer mina känslor och bara betraktar saker jag gjort, människor jag träffat och om det varit något extraordinärt.
 
Snart ska den ner i min reseväska. Imorgon åker jag tåg till Stockholm där jag byter och åker mot Eskilstuna. Målet är att delta i nätverket Leias första nationella träff den här omgången. Jag är så otroligt taggad, det känns helt underbart att få vara med och ta del. Du kan läsa mer på Sveroks hemsida om Leia: https://sverok.se/leia/
 
Ska bli otroligt trevligt att träffa min bror också, som bor i Eskilstuna. Jag åker en dag innan så att jag hinner umgås och se hur han och Teresa har det <3
 
Bok: Cirkeln (Engelfors-trilogin)
Spel: Kingdom Hearts på PS4:a och Killing Floor på PC.
Musik: Dark Tranquillity, BABYMETAL och In Flames som funkar särskilt bra i bakgrunden till Killing Floor.
Instrument: Gitarr.
Serie: Plöjer igenom Oz samt Grace och Frankie.
Sömn: Sisådär, ryckningar i ena ögonlocket efter en tid av för lite sömn.
Mat: Ben & Jerry's när plånboken tillåter.

Kommentera här: