Oh...Sir! The Insult Simulator.

 
 
 
Jag har hängt med O idag, vi spann vidare på gårdagen. Hon satte igång ett spel som heter Oh...Sir! The Insult Simulator och jag som aldrig hade ens hört talas om det körde en tutorial innan vi började battla.
 
Det var sjukligt kul. Att settla ett argument med att vara den som ger bäst förolämpningar. Det blev helt sjuka meningar eftersom vi slogs om ord och beskrivningar och fick minus om det inte blev grammatiskt korrekt. Det var ganska många bråk över att få in "Your mother" och sedan ett "and" för att kunna bygga längst mening med flest usla förolämpningar. Jag vann sju gånger av åtta, trots att det vanligtvis är O som är ful i munnen i vardagen. Fruktansvärt kul, vi satt på golvet och skrattade åt de galna så kallade förolämpningar som vi gav varandra.
 
Det small hårt när vi påstod att den andre använde Windows Vista. Eller om det gick att avsluta en mening med "... Innit?" Jag måste kolla upp spelet lite närmre.
 
Klappat Tetris och Bobbo. Tetris som är en "riktig" katt, stor som en sumobrottare men också väldigt vältränad. Stor och kraftig, och våldsamt gosande. Bobbo är mer en slit och släng-katt, som bara accepterar saker.
 
Jag är nu hemma och mobiliserar kropp och tankar för en ny vecka. Den stora "Ta tag i livet"-veckan. Styra upp, ordna, sortera, skapa goda energier och underhålla det som är bra nu.

Kommentera här: