God fortsättning!

 
 
 
Julhelgen har passerat och jag har haft det väldigt bra. Lilla julafton spenderade jag med vännerna här i Fantásia, jag firade min första jul med Mary och hennes familj i Baggböle och sedan åkte vi till Nordmaling och umgicks med min familj. I vanligt ordning har vi också haft kusinträff och nyåret spenderade vi i en liten skala här hemma och vi hade temat 90-tal.
 
Det har varit mycket, det har varit fint, men visst är det lite skönt att återgå till vardagen? Det är ju vardagen som gör alla andra tillfällen extra speciella.
 
Jag tänkte skriva en mycket kort nyårsrevy. 2015 var mitt år, helt klart - jag började jobba, vi blev med ny lägenhet, jag och Mary gifte oss, vi flyttade, jag gick 7,5hp Skapande Musik och det är verkligen inte illa pinkat för en trähäst.
 
Nu smider jag planer för min ytterligare utveckling. Det är kul att bygga om livet när en har ork. Så, jag ska fila på ett bra CV, komma in i någon form av arbete igen och försöka återgå till skrivandet samt skapa musik. Och spela TV-spel.
 
Vi har bestämt oss nu. Vi kommer att bli med torktumlare. Det känns riktigt lyxigt.
 
Tyvärr bestämmer min rygg en hel del saker också, som typ att jag inte kan sitta still men inte röra på mig heller för att jag har så ont.
 
Tack 2015 och alla inblandade. Och tack för den här helgen!
1 Anonym:

skriven

Tack själv ;-) psykeveckan 2015!! Kram

2 Anonym:

skriven

Tack själv ;-) psykeveckan 2015!! Kram

3 Anonym:

skriven

Tack själv ;-) psykeveckan 2015!! Kram

4 Anonym:

skriven

Tack själv ;-) psykeveckan 2015!! Kram

5 Anonym:

skriven

Tack själv ;-) psykeveckan 2015!! Kram

Kommentera här: