Update.

 
 
 
Inga krusiduller, här är dagens go fuck yourselfie.
 
Idag ska jag ha besök, så jag har försökt ordna bort saker från ytor för att underlätta pyssel. Jag är jättetaggad på att pärla pixel art och umgås med mina vänner.
 
Jag ska även inventera bland mina TV-spel. Jag kör numera den här sidan för att hålla reda på allting: http://gamedb.se/ - det kanske inte är en stor sida men det är en sida som fungerar för sitt syfte och är lätthanterlig. Jag hoppas att den växer och att jag kan vara en del i det.
 
Sedan födelsedagarna har det inte hänt så mycket, därför har jag inte helller känt att det har varit värt att uppdatera bloggen oftare. Jag hoppas dock att saker kommer i rullning snart med alla mina åtaganden som kan inspirera bloggandet, då jag faktiskt väldigt gärna vill ha en ventil för allting.
 
Följ mig på Instagram om du vill ha en mer frekvent uppdatering!
 
Här följer lite bilder därifrån...
 
 
 
Och så lite Smash-bilder...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 iammary.blogg.se:

skriven

Because i want to

Kommentera här: