Födelsedagar!

 
Dagarna går, två födelsedagar är över. Jag och Mary fyller år så tätt, och vi tackar så mycket för all uppvakning från alla håll! Jag har fått presenter och hälsningar, massor av kärlek och jag är otroligt tacksam. Tack för att ni lyfter en tid som varit jobbig!
 
Tiden har gått snabbt och det har hänt så mycket, både bra och dåligt men väldigt mycket mellanmjölk också. Idag behövdes återhämtning, hela Fantásia slumrade under dagen efter att min frusamhet ramlade in halv nio på morgonen efter att ha firat arslet av sig på sin 35-årsdag, jag har sett Vänner, umgåtts med en av mina allra närmaste vänner och spelat Smash Bros till Wii U vilket resulterat i extrema ordsalvor och svordomar mot skärmen som ingen borde få höra - jag måste bli mer rumsren för att inte skrämma bort folk när jag spelar på Game Night framöver. Det är så otroligt roligt att det är galet, SMASH gör liksom att endorfinerna toppar alla grafer.
 
Igår hade vi kalas med familj och sedan middag med vänner. Vi gick på kinarestaurant och jag petade i maten, den var liksom sekundär. Umgänget var mycket mer spännande. Jag älskar att skapa nya minnen och träffa de mina, förutom maten så var det fantastiskt.
 
Jag vill bara skicka ut ett massivt TACK till er. Uppdaterar med massor av nörderier framöver - bokmässigt, spelmässigt, musikmässigt och annat kul. Förhoppningsvis blir det mer action från mig på Gamerlegionen!
 
 
 
 

Kommentera här: