Spelkväll.

 
 
I lördags hade vi spelkväll med Marys syster. Jag visade min mest dryga sida, och vann. Det var kämpigt ett tag men fyra timmar senare hade jag satt de andra i personlig konkurs. Extra roligt med ett Nintendotema på monopolet! Jag blev dock lite ledsen att Kirby inte rankades högre än Samus, samma med Yoshi och gänget som var lite sämre gator än DK-gänget.
 
Det börjar bli dags att styra upp saker och ting. Sådant jag vill göra, sådant jag måste göra, plus det som jag inte vill göra. Jag är inte riktigt byggd för det sjukskrivna livet, att gå omkring som ett spöke hemma och känna "det där kan jag göra sen, ändå". Inget blir gjort och tiden flyger utan att ha någon mening. Efter jul blir det andra bullar.
1 Anonym:

skriven

Kul med spelkväll!:-D kram <3

2 Anonym:

skriven

Kul med spelkväll!:-D kram <3

3 Anonym:

skriven

Kul med spelkväll!:-D kram <3

Kommentera här: