Bandstarter.

 
 

Hej Umenära musikanter!

 

Jag heter Sara och är 28 år, vokalist, spelar slagverk, behärskar delvis piano/synth, gitarr och ukulele samt har ett intresse för obskyra och osannolika instrument. Jag söker människor att spela och bilda band med, för spännande covers och även göra originallåtar med och utan sång.

 

Nu söker jag dig som är intresserad av att pröva nya saker, tänka utanför lådan och ha kul med att skapa musik ihop med mig och andra trevliga filurer. Grundtanken är att skapa musik där olika instrument och genres får ta plats med en bas i pop/rock-musik. Jag söker både frontare och kompare som är beredda att spela flera instrument. Ett plus är om du också behärskar sång för kör eller som solist. Mitt band är ditt band, jag vill göra egen musik men också vara en del av din musik - vår musik.

 

Jag har tillgång till en musikstudio för att repa på Kärnhuset i Umeå, Dunkersgatan 1 (bredvid Max på E4:an i stan) som är utrustad med grundläggande instrument för en pop/rock-orkester. Det kommer innebära att jag tar med mig de instrument jag vill slänga in i mixen och det får gärna du göra också.

 

Skicka gärna PM till mig på Facebook eller maila till [email protected] om det känns intressant!

 

 

 

 
 
 
 
 

Kommentera här: