Bröllopsfix och hårbilder.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En dag närmre bröllopet.
 
Det har varit en fin dag. Skönt på jobbet, det är väldigt lugnt och inte så mycket att säga.
 
Vi har repat med Olivia idag. It's so beautiful it makes you wanna cry. Jag förvånade mig själv med att hoppa in och kompa Olivia som övade in låtarna och jag fick så goda vibbar, och jag måste erkänna att jag redan nu sitter och fäller glädjetårar över att det är så fint, så personligt och NU är nerverna verkligen på spänn!
 
Vi lämnade henne ifred för att repa själv, och gick till Smycka där vi lämnade våra förlovningsringar för upputsning. Det kändes som att ta av sig fingret, den har växt fast där sedan fyra år tillbaka, men de är färdiga redan imorgon.
 
Efter det fortsatte vi till Hårizont. Jag har fräschat upp håret inför bröllopet och det där med att gå till frissan är en lyx jag vill unna mig. Jag låter min frisör vara min stylist, rädda mitt hår och röda mitt hår varje gång. Jag har skitlångt hår nu vilket är kul, det får liksom vila i att ha Hairtalk-extentions och återhämta sig. Det är så skonsamt att det är rent nyttigt för håret. Sedan får jag ett par timmar att bara slappna av och bli ompysslad, det är livskvalitét och det vill jag ha!
 
Nu ska jag lägga lite ackord på Kommissarien och sedan göra en tidig kväll i vanlig ordning. Imorgon är en dag också.

Kommentera här: