Melody walks through the door.

 
 
 
Herreminskapare vad glad jag är.
 
Nog för att jag inte har svårt att bli entusiastisk numera, men det här är en höjdpunkt olik någon annan.
 
Jag hämtade ut ett paket idag, som innehöll 30 note music box set. Jag packade upp den, testkörde den (man får med ett exempel på en strip med Svansjön), sedan in med en snus och fram med pennan vid Kommissarien för att ta ut melodi och pricka in det.
 
Jag känner att jag ändå kan slösa ett par strippar till att bara leka, utgå ifrån en enkel melodi och få grepp om det hela. Det är rätt svårt tycker jag, det är sannerligen en utmaning att sätta prickarna rätt och ännu värre, att trycka ut dem. Det måste vara så exakt.
 
Så... min kalender är fullproppad framöver, jag hinner inte med någonting och är totalt frånvarande för att jag har alldeles för mycket att skapa.
 
 

Kommentera här: