Musikhjälpen rullar på, så också insamlingen.

 
 
"En bössa större än 8 bitar" är nu uppe i rafflande 600kr. Kom igen, visst kan vi ge mer? Du hjälper en god sak, och dessutom har de en lista på vilka som samlat mest. Det sitter i ryggraden att slå high score!
 
Här hemma sitta jag nu och fångar lite av mina första tv-spelsminnen genom http://www.virtualatari.org. Snacka om att träna sina TV-spelsmuskler! Visserligen online, men ändå. Skiing är helt sanslöst. E.T gick inte alls. Garfield var lite enklare.
 
För övrigt så sitter jag hemma hos mamma och pappa nu, long time no see. Pappa är hemma efter en två månader på sjön där han seglat över atlanten - det ni! Jag är så glad att han är hemma igen men jag unnar honom verkligen den här erfarenheten. Det blir också en läxa till mig själv, att göra saker innan det blir för sent, innan stunden försvunnit.
 
Som typ årets Musikhjälpen.
 
Ska vi satsa på att komma över 1000kr idag? Kom igen, geeks and freaks!
 
 
 

Kommentera här: