Studier.

 
Hej
Det här är en bekräftelse på att du har anmält dig till följande utbildningar:

Höstterminen 2015
1. UMU-10203 - Skapande musik 30hp DAG,
   NML, Helfart (100%), Fristående kurs,
   Umeå universitet, Umeå

2. UMU-18020 - Litteraturvetenskap A 30hp DAG,
   NML, Helfart (100%), Fristående kurs,
   Umeå universitet, Umeå
 
 
Jag har tagit ett stort steg, min framtid börjar läggas framför mig på ett sätt som jag aldrig anat kunde bli mitt. Det är jobb, flytt, det är giftemål och ikväll sökte jag in till högskolan. Jag hoppas verkligen att jag blir antagen till någon kurs, men just nu är känslan av att faktiskt våga efter ett så stort glapp mellan sysselsättning och plugg som det största och bästa.
 
Håll tummarna för mig.
 
Jag kör på samma nya mantar; "Jag kan inte det här, men jag vill försöka". Det är den enda nyckeln jag har till att röra mig framåt. Det här kommer bli så kul!
1 M:

skriven

Hej Saari! Är inne här varje dag och läser, hittade hit via viska. Tänkte säga att din blogg är jättebra och att det är så kul att läsa det du skriver. Började själv läsa nyligen efter lång sjukskrivning (schizofreni). Hoppas att du kommer in, efter ett tag vänjer man sig vid sin nya livsstil, och då blir det bara positivt.

Kommentera här: