Nordsken och life as I know it.

 
 
 
Jag hinner inte blogga ifatt livet!
 
Saker går framåt, den ledsna minen i förra blogginlägget är ersatt av en rätt glad Saari.
 
Jag har i något som ser ut som en vanlig ordning sjuksäng hemma nu efter att ha varit på spelkonvent. Den här gången var det Nordsken. Vi ställde ut spelet Keep Talking and Nobody Explodes och jag hade så väldigt kul även om jag gick omkring med en infektion i kroppen som senare gjorde att jag var tvungen att dra mig hemåt på ett jobbigt sätt.
 
Nu är jag hemma och slickar mina sår, äter den tredje och slutgiltiga kuren penicillin och bara tar hand om mig, rätt skönt efter att ha haft så mycket på fatet.
 
Håll koll på http://www.gamerlegionen.se efter två nya artiklar som jag har skrivit, en om KTANE och en om Journey som jag spelade igenom igår med en vän. Jag vill och jag borde skriva mer om retrospel, men jag har så dåligt med inspiration när det liksom är old news och ganska klurigt att föra en röd tråd i det hela.
 
Nedan följer lite bilder från spelkonventet Nordsken, Star Wars-tema där jag träffade Jeremy Bulloch/Boba Fett och vår utställning av KTANE!
 
 
 
 
 
 
1 M:

skriven

Hej Saari!

Tittar in titt som tätt och tycker alltid att dina inlägg är intressanta att läsa. =)

Kram

2 Tistou:

skriven

Har inte sett det här, värsta kul att se, och jag äskar bilder på mig själv lol #narcissist

3 Tistou igen:

skriven

Och bilderna på dig är så fina, på Eliott är så söt, och bomboxen är cool

Kommentera här: