Movie night!

 
 
Ikväll ska jag och Mary på dejt. I fredags såg vi The Conjuring för att fräscha upp minnet och den är och förblir i top 5 av bästa skräckisarna jag sett. Det innebär att en vill titta bort lite ibland, får rysningar och absolut INTE har fötterna på golvet. Nummer 1 är Sinister, den jävla filmen skrämde livet ur mig, men The Conjuring ligger i samma liga faktiskt.
 
Så ikväll blir det bio och The Conjuring 2. Popcorn och godis och allt, det ska bli jättemysigt! Och höga förväntningar - men var lägger jag fötterna när jag inte vågar ha dem mot marken?
 
Det finns definitivt en tjusning i att medvetet skrämma sig själv. Inslag av skräck är alltid uppskattat i min bok, jag tycker att det på sätt och vis är mysigt. Ungefär som regn och åska, någonting som bryter av.
 
Jag är tjär <3
 
 
 
 
Avslutar med lite Instagram-bilder!

Patie på besök som mejkar snyggaste bruden i stan.
 
 
 Kingdom Hearts!
Wilma!
Vardag. Katter, TV-spel och ny soffa till musikrummet!
 
 
1 miss shutdown:

skriven

Måste hålla med om att Sinister är den jag reagerat mest på. Första gången jag såg den fick jag liksom pausa och göra annat för att inte typ bryta ihop. Då var jag förvisso ganska skör psykiskt när jag såg den första gången med. Men håller ändå med, Sinister är grym.

Hoppas ni hade en trevlig dejt! (:

Kommentera här: