Be my waffley and pancakey wife.

 
 
Jag är dålig på att ha "hemester". Jag sitter egentligen bara och väntar på att få börja jobba, jag är så inaktiv och rastlös och får ingenting gjort. Det får snart vara över och åter till arbete, åter till strukturen och planerna.
 
 
 
 
Planerna följer:
  • Marys bror blir officiellt min svåger och hans Matilda blir svägerska, de gifter sig på lördag.
  • Köpa finkläder.
  • Återgår till arbetet på måndag.
  • Åka till Nordmaling för påhälsning nästa helg.
  • Fixa någon som kan sy in och korta bröllopsklänningen.
  • I början av juli få besked om jag blivit antagen till de kurser jag sökt på Umeå universitet.
  • Görade sista planeringarna och lösningarna för vårt bröllop.
  • Bröllopsdag
  • Packa och städa.
  • Flytta i början av augusti.
  • Flyttstäda i slutet av augusti.
  • Förhoppningsvis plugga, annars be om fortsatt arbetsträning på Kärnhuset.
 
 
Bloggen ska uppdateras lite också. Jag tänkte tipsa om "veckans konsert", en spelning eller liknande från youtube i tillräckligt bra kvalité för att det ska vara värt det. Bredda vyerna litegrann hos mig själv musikmässigt.
 
Mrs & Mrs Forslund tar snart plats i slottet. Jag kan knappt vänta!
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Följt din väg länge nu och det är så fantastiskt kul hur du och Mary både som individer och par utvecklas. Du/ni har kommit så otroligt långt! Det had varit intressant/är intressant att följa dig då du har ett sådant bra språk. Du sätter ord på känslor utan att använda för mycket detaljer, så att säga. Det behövs inte. Detaljerna vet man ändå. Jag är skadefri sedan augusti 2010 och saker börjar så sakta ordna upp sig trots att jag inte har någon vid min sida såsom du har Mary. Grattis till allt och väl kämpat!

2 yolanda:

skriven

Jag vill också tillbaka till strukturen! ... <3

Kommentera här: