Musikstuderande och praktiserande.

 
 
 
There's some genious shit going on here.
 
Skolan tar, skolan ger. Nervositet inför att höras är inte samma problem, men jag har svårt att balansera ett vanligt liv med allt vad det innebär och samtidigt hinna med skolan. Jag är en eldsjäl, vad jag än tar mig för och eldsjälar kan brinna ut.
 
Nu har är det skarpt läge. Jag har inte hunnit åka och hälsa på mina familjemedlemmar, jag har musicerat under piska men framför allt för att det är kul. Jag utvecklas, jag har växt flera decimeter på att inte ta saker för allvarligt utåt men i min privata sfär vara otroligt fokuserad. Nu är det att nöta sju låtar, eventuellt åtta, som ska spelas upp den 17:e december klockan 18.00 i lärarhuset på uni. Vara där och gör mig nervös, jag utmanar min själv.
 
Jag ska också säga att jag har skaffat instagram. Följ mig gärna på https://instagram.com/kommissaarien/ ! Jag kommer antagligen att uppdatera ganska friskt, speciellt nu när jag och Mary åker till Stockholm på smekmånad och kommer njuta av allt det goda inklusive en konsert med Walk off the Earth. Youtuba det och bli fast i det.
 
Gretchen ska få nya tuttar - det vill säga knoppar så att jag inte behöver lägga hnnea på golvet varje gång jag byter instrument i en låt eller efter en låt. Jag har upptäckt att det kommer vara otroligt värt det. Underskatta aldrig ukulele, det är grejer det!
 
Snart åker pappa över atlanten. Jag vet att det är en sådan sak han vill göra innan han är för skruttig i kroppen för det, men det känns ändå läskigt. Tänk om någonting händer? Jag vill tacka dem för allting, för att jag vågar utforska mitt favoritintresse som varit genomgående i alla år vilket är musik även om jag inte är Beethoven. Det räcker med att vara en Saari, kanske.
 
 
1 yolanda:

skriven

Kram <3

Kommentera här: