Bristande blogg-committment.

 
 
 
 
Vad hände med blogg-Sara?
 
Hon har ett liv.
 
Det är fortfarande bröllopsplaner, flyttplaner, studieplaner, inredningsplaner och just nu har jag hemester, det vill säga att jag har ledig och är hemma i två veckor för att ta det lugnt och lösa diverse saker i min takt. Det är det ena med det tredje men de senaste dagarna har handlat om djuren, TV-spel och vila.
 
Tyvärr har jag inte kunnat släppa allt eftersom kroppen är lite trasig. Det har varit provtagningar, fler provtagningar och att jaga rätt på läkare som skrivit ut tveksamma mediciner. Jösses, sjukvården är en konstig apparat.
 
Det är så mycket att se fram emot, och jag har inte så mycket nytt att berätta. Många saker får stå tillbaka för att jag har så mycket att pyssla med egentligen.
 
1up till er alla.
 

Kommentera här: