Frusamhet.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
* 2015 - 07 - 25 *
 
 
 
 
 
1 yolanda:

skriven

Ååååh vad fina ni är! <3

2 Anonym:

skriven

Åhhhhh! Så fina bilder! Jag är fett blödig med bröllop, trots att jag aldrig planerar att gifta mig. Du brukar inte svara på kommenterar, men ville bara säga hur glad jag är för dig och hur långt du kommit! Hoppas att vigseln gick bra! :)

3 Jenny:

skriven

Min förra kommentar åts upp, men Gud så fint! Blir alltid rörd av bröllop även om jag förmodligen inte kommer gifta mig själv. Så vackra bilder och klänningar. Grattis fruarna!

4 Vinter:

skriven

Grattis!
Så fantastiskt vackra ni är. Önskar er all lycka för framtiden.

5 Lina :

skriven

Så vackra ni är <3. Grattis till bröllopet. Bilderna är underbara

6 Lina :

skriven

Så vackra ni är <3. Grattis till bröllopet. Bilderna är underbara

7 Lena:

skriven

Ett stort grattis till brudparet! Otroligt fina bilder på er, alla var fina men min favorit är nog den där ni står och tittar på varandra på skogsvägen, det verkligen lyser kärlek om er där ❤️

8 MissShutdown:

skriven

Stort grattis till er båda!
Ni är så otroligt vackra tillsammans,
önskar er all lycka i världen - det förtjänar ni!

GRATTIS!

9 BellaBellsii:

skriven

Grattis!!!!!!! Så fina bilder, ni ser verkligen lyckliga ut! <3

10 Mad :

skriven

Grattis!
Väldigt fina bilder också :)

11 Pipi:

skriven

Åååh!! ❤️ Så vackra!

12 Junitjej :

skriven

Så vackra!

13 Vägen tillbaka:

skriven

Så fint!! Grattis :)

14 L:

skriven

Grattis från en främling och väldigt vackra bilder!

Kommentera här: