Geekyness.

 
 
 
 
Både jag och frusamheten är justerade i ryggen. Olika problem, fruktansvärd smärta. Vi turas om i att spela Fatal Frame, Mary spelar tredje spelet och jag första. Det är liksom det som jag kan göra, avleda smärtan med musik och TV-spel.
 
Imorgon ska jag träffa en sjukgymnast och få diagnosen. Det kan vara ett ryggskott eller något med en disk eftersom jag är svagare i höger ben. Vad det än är, så gör det ont, och smärta gör mig till en enorm bitch.
 
Jag har fått hem försändelser med julklappar. AURYN dök upp i posten härom dagen, en skyddande talisman för mig och Mary. Idag kom ett paket märkt UTRIKES, jag har hittat roliga saker åt några av mina nära. Jag älskar det här med julklappar, verkligen! Jag är inte den där typen som byter pengar mellan mig och den jag får julklappar av, det måste vara en riktig koppling som är rolig och oväntad. Det är en sport, det här med julklappar. Det är mysigt!
 
Det börjar bli dags för mig att göra den utlovade covern på Scott Helmans låt The Lion. Jag ska bara tvätta håret först.
 
 
 
 
 
1 Yolanda - "Det här är mitt privata krig":

skriven

Hoppas att smärtan försvinner/lindras snart! Kram

Kommentera här: