Trevlig fredag!

 
 
 
Jag vaknade med panik idag, jag trodde att jag försovit mig. Men vänta nu... försover jag mig någonsin nu för tiden? Nej. Jag gick upp före väckarklockan som vanligt.
 
Jag tror helt enkelt att jag borde börjar komma tidigare till jobbet. Det känns väldigt görbart, för på morgonsidan får jag inget gjort hemma egentligen. Dessutom blir det lättare för mig att ta reda på vad som behöver göras under dagen.
 
Jag blev paniktrött på eftermiddagen och gick hem lite tidigare. Det är skönt att kunna flexa, i slutändan så jämnar det ut sig. Sakta men säkert närmar jag mig en hel halvtid.
 
Godisärende på Sega Råttan och sedan direkt hem. Jag har en ny väska som inte bara är fantastiskt snygg, den är också en axelväska så att mina stackars händer och handleder får vila. Jag bär annars runt på tygkassar som en riktig hipster, men frågan är om jag blev mindre hipster med min nya väska som ser ut som en handkontroll till NES.
 
Ovan är bilder från dagarna som varit. Mischa har fattat tycke för Kommissarien, han ligger på honom och spelar ibland när han är igång. Jag tycker att det är sött, musikaliska katter. Riktiga synthare.
 
När jag kom hem drog jag igång städning. Jag ville göra det fint för Mary och inför helgen, så jag slog på Bitpop Hall of Fame och rörde mig som en virvelvind genom damm och smuts och kläder och disk och saker. Just när Mary kom hem var jag till största del färdig. Det finns ju alltid saker att göra visserligen, men det här är tillräckligt bra för att vi ska få en skön helg.
 
Vi planerar pizza och TV-spelskväll. Jag trodde att Kingdom Hearts skulle ha kommit vid det här laget, men å andra sidan vill jag ge mig på Silent Hill 3 direkt nu när jag ändå är i stämningen. Den här gången är jag ännu mer tjurskallig, jag vill inte behöva fuska och jag vill klara den på så få timmar som möjligt. Jag får se om jag klarar det utan att få någon game over, det vore najs.
 
Nu ska jag klänga på Mary. Jag avslöjade för henne idag att jag under säkert ett års tid skrivit hennes namn och ett hjärta på spegeln efter att jag duschat, jag kan inte låta bli. Alltid i mina tankar.
1 yolanda:

skriven

Trevlig fredag du med! :D

Kommentera här: