Bildbomb, helgen, födelsedagen och framåt.

Jag har haft för mycket saker att pyssla med för att hinna med att blogga. Det är en ny dimension, att önska att dygnet hade fler timmar så att jag hinner göra precis allt jag vill - och sova lite också.
 
Förresten så fyllde jag 28 igår. Jag är så tacksam för alla gratulationer överallt på nätet, telefonen och irl, och Rosita, allt är förlåtet! Haha, det var en fantastisk dag i stort och jag är mer än nöjd samt blown away för att jag minsann fick en födelsedagshälsning av Martin i Wintergatan också. Mary är ninja och jag är lycklig.

Ser fram emot påsken. Det blir mycket musik och mycket TV-spel hade jag tänkt, samt mycket lugn och ro också.
 
Här kommer bilder som berättar om hur mina senaste dagar har varit.
 
 

 
1 yolanda:

skriven

Grattis i efterskott (igen) :D <3

Fina bilder! :D

Kommentera här: