Vardagsmat.

 
 
 
Mitt jobb är bäst. Haft det kul idag trots att det varit lugna gatan, gjort lite småsaker i huset och bytt min första gitarrträng. Jag fick lite tid över att jobba med melodier till Melody vid lunch och det är knepiga saker, jag kopierade en melodi jag börjat med och gjorde ETT fel som förstörde hela remsan. Det går inte att reparera om man väl tryckt ut en ton. Tur att jag har ganska många remsor.
 
Jag och Mary spenderade eftermiddagen med att storhandla. Då menar jag STORHANDLA. Vi har allt, vi har mat, vi har allt extra, hygienartiklar och städartiklar, vi har dragit hem hela Coop på ÅC. Det är så otroligt skönt, en kraftansträngning som gör att det bara är att slappna av ett bra tag framöver. Det enda som fattas är liksom fluff, vilket jag köper på stan imorgon.
 
Jag ska försöka uppa tiden på Kärnhuset till 4 timmar x 4 dagar, det känns absolut görbart. Då inkluderar det studiotid också om ingenting skulle dyka upp såklart.
 
Nu ska jag battla i Tetris en stund.

Kommentera här: