TV-spelskväll igen.

 
 
 
 
Skrattat så att jag gråtit. Fy fan vad livet kan vara roligt ibland. Vadå sminka sig? Det kommer rinna bort av flädje tårar. Mina magmuskler kommer få träningsvärk, det är helt sanslöst. Jag är så glad och jag har faktiskt nästan allt jag behöver här i livet. Patrice, du är guld. Mary, du vet.
 
Kan med stolthet säga att Mary klarade Xena Warrior Princess quest med bravur, och förvänta er mycket fler videor med Chicks on Nintendo.
 
Det ska vara gött och leva, anars kan det kvitta Nu ska jag läsa en lite seriösare bok och vandra i säng. Imorgon ska jag kissa i dunkar för att samla urin till en undersökning av mina njurar. Jag lovar, det kommer bli kul. En liten annorlunda sak att ta ledigt från jobbet för, men jag måste. Vem vill se mig gå omrking med ett kärl där jag samlar mitt urin? Jag ska agera hemmafru istället.
 
Kommer ägna bloggen god tid. Youtuba "Chicks on Nintendo" så kanske ni ser någonting roligt. Fler spel är på väg hem, Mary har just slagit bossen Despair i sin quest i Xena Warrior Princess. Inte helt illa må jag säga, Hennes kvinna är Callisto, funkar bra med hennes temperament. Hennes nemesis är Gabrilelle sp såklart känner jag en dragning till henne. Muwahahaha.

Kommentera här: